- » Методичні засади використання мобільних застосунків у професійній підготовці...
- » Дидактичний потенціал профільної середньої освіти: компетентнісно-професійна...
- » Дидактичні функції шкільного підручника у формуванні читацької компетентності...
- » Особливості відбору навчального матеріалу підручника фізики для 8 класу Нової...
- » Комплексне завдання для оцінювання груп результатів учнів 8-го класу з фізики
- » Психолого-педагогічні умови забезпечення якості оцінювання фізичного складника...
- » Застосування технологій інтерактивного навчання на уроках фізики
- » Шкільний курс фізики в умовах реалізації STEM-освіти
- » Проєктування компонентів підручника фізики в умовах Нової української школи
- » Світочі української методики навчання фізики: ідеї розвитку шкільної фізичної освіти та...
- » Сучасні здоров'язбережувальні технології в освіті
- » Підходи до структурування змісту хімічного компонента профільної середньої освіти
- » Формування природничо-наукової компетентності учнів гімназії під час розв’язування...
- » Взаєморозуміння у батьківсько‐дитячих стосунках та освітньої успішності учнів: аналіз...
- » Оцінка соціально-психологічного добробуту школяра суб’єктами освітнього процесу
- » Психологія здорового способу життя в умовах війни та повоєнного відновлення: навчальна...
- » Способи управління навчально-пізнавальною діяльністю молодших школярів
- » Дидактико-методичний супровід подолання навчальних втрат у базовій середній школі:...
- » Дидактико-методичний супровід подолання навчальних втрат у початковій освіті: методичні...