Record Details

Шкільний курс фізики в умовах реалізації STEM-освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744499/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2024-rik/
 
Title Шкільний курс фізики в умовах реалізації STEM-освіти
A school physics course in the context of STEM education
 
Creator Ляшенко, О.І.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах розглянуто шкільний курс фізики в умовах реалізації STEM-освіти. У зв’язках з іншими складниками STEM-освіти фізичні знання набувають нових сенсів, розкриваючи тим самим нові грані світосприймання та поглиблюючи їх сутність. Вони ґрунтуються на вмінні учнів застосовувати набуті знання в конкретних життєвих ситуаціях, відіграючи інструментальну роль пізнання довкілля.
Physical knowledge in relation to other components of STEM education acquire new meanings, thereby revealing new facets of world perception and deepening their essence. They are based on the students' ability to apply the acquired knowledge in specific life situations, playing an instrumental role in learning about the environment.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744499/1/Liashenko_Anot-2024.pdf
- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978 <http://orcid.org/0000-0001-6885-5978>) (2024) A school physics course in the context of STEM education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 186-187. ISBN 978-966-644-784-8