- » Оцінка складності структури фітопланктону різнотипних водних екосистем українського...
- » Соціоморфна метафора як засіб об'єктивації концепта ІСЛАМСЬКИЙ СВІТ
- » "Стилістика засобів масової інформації" як навчальна дисципліна в підготовці...
- » Організація дистанційного навчання хімії у закладі вищої освіти в умовах військового стану
- » Сучасні технології у процесі навчання соціально-економічної географії України та світу
- » Вплив іонів міді на пряме дифузне дихання аловидів Planorbarius corneus s. lato...
- » Модернізація підготовки учителів історії в університетах України на засадах...
- » Сучасний стан національної системи освіти і освітні витрати в Україні
- » Концепції розвитку відкритої освіти
- » Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у...
- » Навчання дітей з порушеннями слуху в умовах воєнного часу: поради для педагогів
- » Удосконалення викладання та навчання: у пошуку українських еквівалентів термінів...
- » У пошуку терміну для найменування інтелектуального та документального доробку...
- » Вхідна діагностика навченості учнів 2 – 4 класів як основа планування їхнього навчання...
- » THE PARTICIPATE TRIPARTITE OF GEOGRAPHIC INFORMATION SCIENCE VIA OPEN SOURCE SOFTWARE...
- » PECULIARITIES OF TRANSLATION SCIENTIFIC ARTICLES’ ANNOTATIONS WITH THE HELP OF FREELY...
- » FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCIES OF THE FUTURE TEACHERS BY MEANS OF A...
- » Diagnostic competence of the special education teacher in Slovakia
- » Інклюзивна освіта та здоров’я дітей з психофізичними порушеннями: проблеми сьогодення
- » Інклюзивна освіта в Україні: успіхи, проблеми, перспективи
- » INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGES TRAINING OF THE BORDER...
- » METHOD OF AUTOMATED ASSESSMENT OF RESULTS OF LABORATORY WORK EXECUTION ON APPLIED...
- » USE OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEM MAXIMA IN THE PROCESS OF TEACHING FUTURE MATHEMATICS...
- » THE ESSENCE OF THE STAGES OF FORMING THE INFORMATION COMPETENCE OF THE TRANSLATOR
- » До питання формування професійної компетентності педагога інклюзивного закладу освіти