Навчання дітей з порушеннями слуху в умовах воєнного часу: поради для педагогів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731464/
https://ispukr.org.ua/?p=9206#.YvuZ86A9O1s |
|
Title |
Навчання дітей з порушеннями слуху в умовах воєнного часу: поради для педагогів
Education of hearing-impaired children in wartime conditions: advice for teachers |
|
Creator |
Литовченко, С.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Відповідно до рекомендацій МОН України з 14 березня 2022 року освітній процес відновлено в тих областях, де є можливість навчатись. Утім є особливості його організації в умовах воєнного стану. Першочергова мета – заспокоїти, створити психологічний комфорт, не такою мірою надати знання, як відволікти дітей від тривожних новин та страшних подій, надати можливість спілкування зі своїми вчителями, друзями, однолітками. Співробітники відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України готові надавати методичну та консультативну підтримку з організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
In accordance with the recommendations of the Ministry of Education and Culture of Ukraine, from March 14, 2022, the educational process was resumed in those areas where it is possible to study. However, there are peculiarities of its organization in the conditions of martial law. The primary goal is to calm down, create psychological comfort, not so much to provide knowledge as to distract children from disturbing news and scary events, to provide an opportunity to communicate with their teachers, friends, peers. Employees of the Department of Education of Children with Hearing Impairments of the Mykola Yarmachenko Institute of Special Pedagogy and Psychology of the National Academy of Sciences of Ukraine are ready to provide methodical and consultative support for the organization of the educational process under martial law. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731464/1/%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98%20%D0%94%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%86%D0%94%D0%95%D0%99-82-86.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000‐0003‐0001‐4667 <http://orcid.org/0000‐0003‐0001‐4667>) (2022) Education of hearing-impaired children in wartime conditions: advice for teachers In: Тези доповідей учасників Всеукраїнського онлайн марафону до Дня науки 16-24 травня 2022 року Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 82-86. |
|