Record Details

Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/34417/
 
Title Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі
 
Creator Антонов, Є. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/34417/1/2295-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-2304-1-10-20220822.pdf
Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). pp. 30-42. ISSN 2786-4952