Електронна бібліотека НАПН України
- » Проблема емоційного інтелекту в психологічній науці
- » Практики конструирования жизненного опыта
- » Дослідження навчальної мотивації дошкільників з порушеннями когнітивного розвитку
- » Формування соціальної компетентності дітей з інтелектуальними порушеннями
- » Потенціал шкільної історичної освіти в умовах полікультурного суспільства
- » Адаптаційний тренінг як засіб розвитку самоефективності студентів
- » Вплив європейської освітньої політики на шкільні підручники з історії в незалежній Україні
- » Курси підвищення кваліфікації з теми: «Орієнтування в просторі незрячих дітей та з...
- » Наукова школа як адаптивне середовище просвітництва: інформатизація діяльності
- » Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку
- » Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної...
- » Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти
- » Learning Style Identification System: Design and Data Analysis
- » Вікові особливості учнів 5-6 класів та їх вплив на добір змісту навчання іноземних мов
- » Громадянська компетентність особистості як визначальний результат історичної освіти
- » ICT evolution: from single computational tasks to modeling of life
- » Візуальні джерела у підручнику з історії як засіб розвитку критичного мислення учнів
- » Світові ключові тренди в освіті в умовах пандемії
- » ICT for training and evaluation of the solar impact on aviation safety
- » Педагогічний дискурс про реформування шкільної освіти (початок ХХ ст. – 1917 р.) у...
- » Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту
- » Колекція журналу «Вільна українська школа» (1917–1920) як джерело мікроісторії освіти...
- » Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду...
- » Обстеження інтелекту: поступ вперед чи біг на місці
- » Динаміка змін у методичному апараті шкільного підручника за часів незалежності України...