Record Details

Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722566/
 
Title Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
Practical psychologist in preschool education: tasks and content of psychological activity
Практический психолог в учреждении дошкольного образования: задачи и содержание психологической деятельности.
 
Creator Кобильченко, В.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути: психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов'язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Доведено, що практичний психолог, який працює в закладі дошкільної освіти, має займатися роботою, яка так чи інакше, більшою або меншою мірою пов'язана з усіма напрямами психологічної допомоги. Констатовано, що найважливішим принципом психологічної практики є безумовна цінність внутрішнього світу кожного дошкільника, пріоритетність потреб його розвитку.
It is established that today a practical psychologist of an educational institution contributes to the formation of psychological readiness of participants in the educational process to interact in an inclusive environment with a child with special educational needs. It is determined that the main activities of a practical psychologist in a preschool education institution should be: psycho prophylaxis, psycho diagnosis, psycho correction and psychological counseling, which are closely interconnected and constitute a single system of psychological assistance. It has been proven that a practical psychologist working in a pre-school education institution should be engaged in work that is, in one way or another, more or less related to all areas of psychological care. It is stated that the most important principle of psychological practice is the unconditional value of the inner world of each preschooler, the priority of the needs of its development.
Установлено, что сегодня практический психолог учебного заведения способствует формированию психологической готовности участников образовательного процесса к взаимодействию в инклюзивной среде с ребенком с особыми образовательными потребностями. Определено, что основными направлениями деятельности практического психолога в учреждении дошкольного образования должны быть: психопрофилактика, психодиагностика, психокоррекция и психологическое консультирование, которые тесно связаны между собой и составляют единую систему психологической помощи. Доказано, что практический психолог, работающий в учреждении дошкольного образования, должен заниматься работой, которая так или иначе, более или менее связана со всеми направлениями психологической помощи. Констатировано, что важнейшим принципом психологической практики является безусловная ценность внутреннего мира каждого дошкольника, приоритетность потребностей его развития.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722566/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D1%81%D1%82%20%D0%94.%201%2893%29%202020.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2020) Practical psychologist in preschool education: tasks and content of psychological activity Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (93). pp. 7-20. ISSN 2312-2781