Record Details

Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722567/
 
Title Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти
Professional interaction of psychologist in conditions of preschool education
Профессиональное взаимодействие психолога в условиях учреждения дошкольного образования
 
Creator Кобильченко, В.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності психолога, тому вимагають від нього особливої уваги. Визначено, що діяльність практичного психолога детермінована рамками дошкільного середо вища і багато в чому задається тією соціальною, родинною та педагогічною системою, у якій реально перебуває, дитина з особливими освітніми потребами. Доведено, що перші кроки психолога в дошкільному колективі - період відповідальний і важкий. Від того, як фахівець себе зарекомендує, залежить успішність його подальшої роботи з усіма учасниками соціально-психологічної взаємодії.
It is established that in the process of adaptation of a practical psychologist to the conditions of a particular institution of preschool education, he or she develops a certain system of relations with the participants of the pedagogical process: administration, teachers, children and their parents. It is stated that professional relationships will continue to influence the overall effectiveness of the psychologist's activity, and therefore require special attention from him. It is determined that the activity of a practical psychologist is determined by the framework of the preschool environment and is largely determined by the social, family and pedagogical system in which the child with special educational needs is actually located. It is proved that the first steps of the psychologist in the preschool team - the period is responsible and difficult. The success of his further work with all participants of social and psychological interaction depends on how the specialist proves himself.
Установлено, что в процессе адаптации психолога к условиям конкретного учреждения дошкольного образования у него складывается определенная система отношений с участниками педагогического процесса: администрацией, педагогами, детьми и их родителями. Констатировано, что профессиональные отношения в дальнейшем влияют на общую эффективность деятельности психолога, поэтому требуют от него особого внимания. Определено, что деятельность психолога детерминирована рамками дошкольного среды и во многом задается той социальной, семейной и педагогической системой, в которой реально находится ребенок с особыми образовательными потребностями. Доказано, что первые шаги психолога в дошкольном коллективе - период ответственный и тяжелый. От того, как специалист себя зарекомендует, зависит успешность его дальнейшей работы со всеми участниками социально-психологического взаимодействия.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722567/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%20%D1%81%D1%82%20%D0%94%202%2894%29%202020.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2020) Professional interaction of psychologist in conditions of preschool education Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (94). pp. 7-19. ISSN 2312-2781