Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр..) Частина ІІ
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705470/
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/ukrajinska_mova_i_literatura_v_shkoli/t_jacenko_tendenciji_rozvitku_shkilnoji_literaturnoji_osviti_v_ukrajini_doreformenogo_periodu_1970_1984_rr_chastina_ii/46-1-0-806 |
|
Title |
Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр..) Частина ІІ
Тенденции развития школьного литературного образования в Украине дореформенного периода (1970-1984 гг..). Часть ІІ School literature education development trends Prereform period in Ukraine (1970-1984) Part II |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглянуто основні напрями розвитку методики шкільного викладання літератури в 70-80-х роках ХХ століття. Акцентовано на тенденціях щодо розвитку теорії уроку літератури, визначення типології уроків літератури, організації самостійної діяльність учнів у процесі вивчення літератури та проаналізовано в означених аспектах теоретико-методичні положення вчених І. Соболєва, В. Неділька та Є. Пасічника.
В статье рассмотрены основные направления развития методики школьного преподавания литературы в 70-80-х годах ХХ века. Акцентировано на тенденциях, касающихся развития теории урока литературы, определения типологии уроков литературы, организации самостоятельной деятельности учеников в процессе изучения литературы, а также проанализировано в отмеченных аспектах теоретико-методические идеи ученых И. Соболева, В. Недилько и Е. Пасечника. The main branches of school literature teaching method development in 70-80 years, XX century are considered. The literature lesson theory development, the literature lessons typology determination, the students’ independent work organization in the process of learning literature is accented. The theoretical and methodological principles of such scientists as I. Sobolev, V. Nedilko and E. Pasichnyk in the outlined aspects are analyzed. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705470/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96%20%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%281970-1984%20%D1%80%D1%80.%29.%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%86.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2015) School literature education development trends Prereform period in Ukraine (1970-1984) Part II Українська мова і література в школі, 2 (120). pp. 25-30. |
|