- » Неперервний професійний розвиток учителів як вимога сьогодення
- » Використання вебресурсу наукової установи в умовах воєнного стану
- » Моніторинг використання вебресурсу електронного наукового фахового видання в умовах...
- » Формування ключових компетентностей учнів 7–9-х класів у процесі розв’язування...
- » Роль проєктної діяльності учнів у реалізації концепції Нової української школи
- » Вплив заміщення атомів гадолінію на будову двошарової структури скандатів BaGd2–хDyxSc2O7
- » Možnosti a limity dieťaťa s dyspraxiou v predškolskom veku
- » Význam terapie hlinou v procese socializácie žiakov so špeciálnymi...
- » Педагогічний супровід соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з...
- » Дистанційний курс підвищення кваліфікації як інструмент опанування авторської методики...
- » До питання лінгводидактичних принципів у контексті міжпредметного підходу до навчання
- » Застосування штучного інтелекту для удосконалення ситуативного навчання фахівців...
- » Виклики й інтеграційні перспективи української освіти
- » Застосування концепції травма-інформованого навчання для створення безпечного...
- » Transformation trends of higher education under supercomplexity
- » Проєктна діяльність в Новій українській школі: від ідеї до реалізації
- » Взаємодія в освітньому середовищі з віртуальною та доповненою реальністю
- » Забезпечення дистанційної освіти під час війни: досвід України
- » Розроблення мобільного додатка IsMind для формувального оцінювання учнів
- » Оцінювання ефективності хмарних сервісів для створення навчальних презентацій
- » Вивчення життя біженців за допомогою освітніх відеоігор
- » Ефективність та адаптація електронного навчання в закладах вищої освіти Індії під час...
- » Сучасні освітні тренди в закладах П(ПТ)О
- » Упровадження технологій дистанційного навчання майбутніх фахівців з інформаційної,...
- » Інноваційні технології навчання як складова забезпечення якості професійної підготовки...