Record Details

Ефективність та адаптація електронного навчання в закладах вищої освіти Індії під час COVID-19

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740676/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4043
10.33407/itlt.v98i6.4043
 
Title Ефективність та адаптація електронного навчання в закладах вищої освіти Індії під час COVID-19
Efficacy and adaptation of E-learning in Indian higher education institutions during COVID-19
 
Creator Saha, Jayashree
Baruah, Dr. Papori
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Непередбачуваний період карантину, спричинений COVID-19, значно вплинув на розвиток діяльності в різних сферах, особливо в освітній галузі. У дослідженні зроблено спробу окреслити вразливість закладів вищої освіти щодо впровадження нових методів навчання та визначити їх ефективність. Представлене описове дослідження ґрунтується на емпіричному вивченні поточних проблем, пов'язаних з раптовими змінами в процесі надання знань у звичайних класах коледжів та університетів країн, що розвиваються, на прикладі Індії. Для вимірювання рівня задоволеності студентів були оцінені п'ять компонент, а саме: якість викладання, ефективність, організаційна підтримка, самоефективність і готовність. Під час проведення аналізу даних була проведена перевірка гіпотез та застосовані відповідні статистичні інструменти. Отримані результати дослідження показали, що декілька закладів вищої освіти ефективно скоригували навчальний процес, але його результативність у більшості випадків викликає сумніви. Близько 62% респондентів повідомили, що через велику кількість завдань та навчальних матеріалів важко розібратися з поняттями, особливо при виконанні практичних робіт. Існує думка, що електронне навчання виявляється не таким плідним, як звичайні традиційні заняття. Трансформувати багатовікову модель викладання в класі стало дещо складно через недостатню інфраструктурну готовність учителів, відсутність попереднього досвіду в електронному навчанні, недоліки в методах навчання тощо, що потребує рішення цих проблем з боку адміністрації. Основними бар'єрами, згідно з нашим дослідженням, є недостатня інтерактивність між викладачем і студентом, а також недоліки в методах, які застосовувались під час викладання. Дослідження не охопило такі провідні інститути, як-от IIT, AIIMS та інші високорейтингові інститути Індії, оскільки наша мета полягала в тому, щоб сформулювати реальну ситуацію в звичайних навчальних закладах. Пандемія COVID-19 відкрила нові бачення шляхів, які допоможуть усунути недоліки і переглянути педагогічні методи, підготовку вчителів, систему іспитів тощо для впровадження електронного навчання в систему освіти.
The unpredictable lockdown period due to COVID-19 has kept everything on hold, and along with other sectors, the educational sector is the most affected. This study attempted to map out the fragility of higher educational institutions in adopting new learning methods and the effectiveness achieved. This is descriptive research based on an empirical investigation of the current issues related to sudden changes in the knowledge delivery process in regular classes of colleges and universities in developing countries like India. Five constructs, namely quality delivery, effectiveness, organisational support, self-efficacy, and readiness were evaluated to measure learners’ perceived satisfaction. Appropriate statistical tools were applied to analyse the data, along with hypothesis testing. A few institutions have effectively adjusted the learning process, but its prolificacy is doubtful in the majority of cases. Many (about 62 percent) reported that through assignments and study materials, it is difficult to clear the concepts, especially in the case of practical subjects. There is an opinion that e-learning appears not to be as fruitful as regular conventional classes. It has become a little difficult to transform the centuries-old classroom teaching model due to a paucity of infrastructural readiness, prior experience in e-learning, drawbacks in learning methods, etc., which needs to be addressed by administration. The main barriers, as per our study, are the paucity of interactivity between the parties and drawbacks in the method adopted for teaching. This research did not include premier institutions like IITs, AIIMS, and other highly rated institutes in India, as our goal was to articulate the real situation below the creamy layer. The COVID-19 pandemic has opened new avenues to eliminate drawbacks and reconsider the pedagogical methods, teacher training, examination system, etc. for the insertion of e-learning in the education system.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740676/1/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D1%8F%D1%88%D1%80%D1%96%20%D0%A1%D0%B0%D1%85%D0%B0.pdf
- Saha, Jayashree (orcid.org/0000-0002-5176-9720 <http://orcid.org/0000-0002-5176-9720>) and Baruah, Dr. Papori (orcid.org/0000-0002-0207-2169 <http://orcid.org/0000-0002-0207-2169>) (2023) Efficacy and adaptation of E-learning in Indian higher education institutions during COVID-19 Information Technologies and Learning Tools, 6 (98). pp. 107-123. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v98i6.4043
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v98i6.4043