Розроблення мобільного додатка IsMind для формувального оцінювання учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740672/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5370 10.33407/itlt.v98i6.5370 |
|
Title |
Розроблення мобільного додатка IsMind для формувального оцінювання учнів
The development of a mobile application IsMind for formative students’ assessment |
|
Creator |
Saad, Aslina
Khairulanuar, Fatin Naiemah Rahmatullah, Bahbibi |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Сьогодні мобільне навчання з використанням мобільних додатків набуло широкого поширення завдяки своїй гнучкості та численним перевагам. Однак доступність мобільних додатків в освіті, особливо для оцінювання, є обмеженою і все ще залишається новою темою, незважаючи на підтвердження їх позитивного впливу на результати навчання та мотивацію студентів. Складність процесу розробки мобільних додатків, який містить визначення вимог, моделювання, проєктування, розробку, тестування та оцінювання, може бути одним з факторів, що сприяють вирішенню цієї проблеми. Це дослідження мало на меті запропонувати рекомендації щодо проєктування та розробки освітніх мобільних додатків на прикладі розробки додатка IsMind, який фокусується на формуючому оцінюванні. Еволюційне прототипування, методологія в межах гнучкого підходу життєвого циклу розробки програмного забезпечення (SDLC), було застосовано для відповідності додатка освітнім вимогам шляхом інтеграції аспектів контенту, педагогіки та технологій для забезпечення кращого викладання та вивчення матеріалу. Кожний етап еволюційного прототипування, зокрема моделі, інструменти, методи та результати, детально обговорювався. Фаза аналізу та проєктування була виконана з використанням об'єктно-орієнтованого підходу з відповідними моделями (діаграмами) для представлення функціональних вимог до мобільного додатка. Надані пояснення різних CASE-інструментів, які прискорили процес розробки програмного забезпечення на різних його етапах. Програмне забезпечення UMLet було використано для створення діаграми варіантів використання, діаграми діяльності та діаграми послідовності. Дизайн інтерфейсу користувача, який відповідав Восьми золотим правилам інтерфейсу, був розроблений за допомогою програмного забезпечення Marvel. Під час розробки використовувались Adobe Photoshop CS6, Adobe Illustrator CS6, Unity 3D та Microsoft Visual Studio Code (C#). Мобільний додаток пропонує різноманітні типи питань, як-от: перетягування, множинний вибір, нумерація, правильно/неправильно, на відповідність та головоломки. Апробація IsMind показала його придатність як інтерактивного засобу оцінювання під час викладання та навчання. Описано кроки для створення цього освітнього мобільного додатка для оцінювання. Запропонована методологія складається з детального опису кожного етапу, видів діяльності в його межах, методів, моделей та інструментів, а також корисних рекомендацій для тих, хто зацікавлений у розробці подібного додатка.
Nowadays, mobile learning utilizing mobile applications has become widely adopted due to its flexibility and the numerous benefits it offers. However, the availability of mobile apps in education especially for assessment is limited and still an emerging topic despite the affirmation of its positive impact on students’ learning outcomes and motivation. The complexity of the mobile application development process, which includes requirement elicitation, modeling, designing, developing, testing, and evaluating, could be a contributing factor to this issue. This study aimed to propose a guideline for designing and developing an educational mobile application through the development of an application named IsMind that focuses on formative assessment. Evolutionary Prototyping, a methodology under the agile approach of Software Development Life Cycle (SDLC) was deployed to meet the educational application requirement by integrating content, pedagogy, and technology aspects to provide better teaching and learning material. The activities within each phase of evolutionary prototyping including the models, tools, techniques, and deliverables were discussed extensively. The analysis and design phase were done using an object-oriented approach with appropriate models (diagrams) to present the functional requirement of the mobile application. Various CASE tools which accelerated the development process in various stages of software development were explained.UMLet software was employed to create a use case diagram, activity diagram, and sequence diagram. The user interface design, which followed The Eight Golden Rules of Interface, was developed utilizing Marvel software. Adobe Photoshop CS6, Adobe Illustrator CS6, Unity 3D, and Microsoft Visual Studio Code (C#) were utilized in the development process. The mobile application provides a variety of question types, such as Drag And Drop, Multiple Choice, Numbering, True And False, Matching, and Puzzle. The evaluation of IsMind indicated its appropriateness as an interactive teaching and learning media for assessment. The proposed steps for constructing this assessment educational mobile app. The proposed methodology consists of the details of phases, various activities within each phase, techniques, models, and tools for each activity as well as deliverables of each phase offer a helpful guideline for anyone interested in developing a similar application. |
|
Publisher |
Інститут цифровізації освіти НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740672/1/%D0%90%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D0%B4.pdf
- Saad, Aslina (orcid.org/0000-0002-6831-7325 <http://orcid.org/0000-0002-6831-7325>), Khairulanuar, Fatin Naiemah and Rahmatullah, Bahbibi (orcid.org/0000-0002-6920-8112 <http://orcid.org/0000-0002-6920-8112>) (2023) The development of a mobile application IsMind for formative students’ assessment Information Technologies and Learning Tools, 6 (98). pp. 66-81. ISSN 2076-8184 10.33407/itlt.v98i6.5370 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.33407/itlt.v98i6.5370
|
|