Record Details

Застосування концепції травма-інформованого навчання для створення безпечного освітнього середовища

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740665/
https://ippo.edu.te.ua/scientific/zbirniki
 
Title Застосування концепції травма-інформованого навчання для створення безпечного освітнього середовища
Applying the concept of trauma-informed learning to create a safe educational environment
 
Creator Джурило, Аліна Петрівна
 
Subject 36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description Безпечне освітнє середовище відіграє значущу роль в успішності навчання та якості освітніх знань. Коли учасники освітнього процесу (чи то учні, чи студенти) почуваються захищеними, відчувають підтримку в школі чи університеті, вони можуть краще концентруватися на навчанні та досягати вищих результатів. Забезпечення безпеки включає в себе як фізичну, так і емоційну безпеку. Фізична безпека означає наявність безпечних приміщень, запобіжних заходів для запобігання травмам та іншому негативному досвіду. Емоційна безпека включає в себе підтримку ментального здоров’я, уникання булінгу та інших форм насильства, а також створення сприятливого клімату для взаємодії й взаєморозуміння. Безпека та підтримка в освітньому середовищі роблять учасників освітнього процесу більш схильними до активної участі у навчанні, співпраці з іншими учасниками освітнього процесу (учнями / студентам, педагогічними працівниками тощо), а також до досягнення їхніх навчальних цілей. Таким чином, безпечне середовище сприяє підвищенню успішності навчання та загальному розвитку.
A safe educational environment plays a significant role in learning success and the quality of educational knowledge. When participants in the educational process (whether students or teachers) feel safe and supported at school or university, they can concentrate better on their studies and achieve better results. Safety includes both physical and emotional safety. Physical safety means having safe spaces and precautions in place to prevent injuries and other negative experiences. Emotional safety includes supporting mental health, avoiding bullying and other forms of violence, and creating a climate that is conducive to interaction and understanding. Safety and support in the educational environment make learners more likely to actively participate in learning, collaborate with other learners (students, teachers, etc.), and achieve their learning goals. Thus, a safe environment contributes to increased learning success and overall development.
 
Publisher ФОП Осадца Ю. В.
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740665/1/%D0%94%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BC%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2024.pdf
- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724 <http://orcid.org/0000-0002-5129-6724>) (2024) Applying the concept of trauma-informed learning to create a safe educational environment In: Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : збірник наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 01 березня 2024 р. . ФОП Осадца Ю. В., м. Тернопіль, Україна, pp. 32-36.