- » Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни
- » Фасилітація як метод підвищення продуктивності навчальної взаємодії дорослих
- » Інноваційні технології формування фахівця в умовах природничо-наукової системи освіти
- » Особливості діагностики та компенсації втрат у навчанні учнів засобами технології...
- » Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни: навч.-метод. посіб.
- » Про переклад, перекладачів і не тільки ... (урок-дослідження «Перекладач як митець» (на...
- » «Озброєний і небезпечний для імперії зла» (Слово про українського перекладача Віктора...
- » Віртуалізація освітнього процесу: місце та роль інформації
- » Основні засади навчання української мови учнів 5-6 класів шкіл з мовами національних...
- » Дієвість освітнього прогнозу
- » Підручник з інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» як засіб розвитку...
- » Проблема дослідження економічної ідентичності: спроба концептуалізації та...
- » Аксіологічний підхід: реалізація у змісті навчального предмета «Основи правознавства»...
- » Потенціал підручника «Досліджуємо історію і суспільство» у формуванні екологічної...
- » Нариси з історії становлення мілітарної ідентичності українців
- » Поняттєво-термінологічний апарат андрагогічних засад професійного розвитку...
- » Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської...
- » Задоволеність жінок подружніми стосунками в умовах війни
- » Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з
освітньої компоненти...
- » Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з
освітньої компоненти...
- » Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з
освітньої компоненти...
- » II Студентська польсько-українська науково-практична інтернет-конференція...
- » Функціонування творчого мислення в інформаційно-віртуальному просторі суб'єкта
- » Групові форми роботи на уроках математики у 6 класі
- » Групові форми роботи на уроках математики