Record Details

Особливості розуміння студентами невизначених ситуацій

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/38789/
 
Title Особливості розуміння студентами невизначених ситуацій
 
Creator Шепельова, М. В.
 
Subject BF Психологія
 
Description Розглянувши визначення основних понять, ми схильні
розуміння невизначених ситуацій пов’язувати з суб’єктивною чи об’єктивною складністю: встановлювати чи розпізнавати сприймане за певними ознаками; розкривати сутність сприйманого, його охарактеризувати, сформулювати поняття; вирізнити сприймане з поміж іншого, встановити його призначення, мету; ставити завдання, планувати майбутні дії; бачити зумовленість, причини певних подій. Здійснений контент-аналіз особливостей розуміння студентами невизначених ситуацій дозволив нам виявити наявність трьох основних векторів вирішення експериментальної задачі студентами: 1) розв’язок шляхом пошуку суб’єктивних причин виникнення ситуації та її наслідків; 2) пошук об’єктивних зовнішніх причин та можливих наслідків; 3) спроба власної інтерпретації подій шляхом зміни тлумачення «вигнання з дому», а саме – розуміння «вигнання з дому» як «відправлення» за дорученням чи з якоюсь іншою метою. Результати дослідження свідчать про суттєвий вплив суб’єктивних орієнтирів на розуміння студентами невизначених ситуацій, зокрема при суттєвому дефіциті інформації, необхідної для вирішення задачі.
 
Date 2023
 
Type Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/38789/1/%D0%A8%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%96%D0%BD_2023.pdf
Шепельова, М. В. (2023) Особливості розуміння студентами невизначених ситуацій. In: Українська психологія. ХХІ століття. Початок. (Дні української психології в Берліні), 27-28 квітня 2023, Київ, Україна.