Record Details

Поняттєво-термінологічний апарат андрагогічних засад професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739042/
https://vspu.edu.ua/science/new-style/confer.php
 
Title Поняттєво-термінологічний апарат андрагогічних засад професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Conceptual and Terminological Apparatus of the Andragogical Principles of Professional Development of Research and Teaching Staff of Higher Education Institutions
 
Creator Піддячий, Володимир Миколайович
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто поняттєво-термінологічний апарат досліджен­ ня андрагогічних засад професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти технологічного профілю в умовах неформальної та інформальної освіти. Визначено ключове поняття дослідження — андрагогічні засади професійного розвитку науково-педаго­ гічних працівників закладів вищої освіти». Виокремлено та проаналізовано базові поняття дослідження: «заклад вищої освіти», «інформальна освіта», «науково-педагогічний працівник», «неформальна освіта», «особистісний розвиток», «професійна компетпентність», «професійна підготовка», «профе­сійний розвиток», «професійний розвиток науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти».
In the article, the conceptual-terminological framework of research on andragogical principles of professional development for scientific and pedagogical workers in higher education institutions is examined in the context of informal and non-formal education. The key concept of the study is defined as «andragogical principles of professional development for scientific and pedagogical workers in higher education institutions». The basic concepts of the research are identified and analyzed, including «higher education institution», «informal education», «scientific and pedagogical worker», «non-formal education», «personal development», «professional competence», «professional training», «professional development», and «professional development of scientific and pedagogical workers in higher education institutions».
 
Publisher «Твори»
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739042/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
- Піддячий, Володимир Миколайович (orcid.org/0000-0002-8596-6749 <http://orcid.org/0000-0002-8596-6749>) (2023) Conceptual and Terminological Apparatus of the Andragogical Principles of Professional Development of Research and Teaching Staff of Higher Education Institutions In: Особистісно-професійна підготовка фахівців у контексті інтеграції України в європейський освітній простір: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції (м. Вінниця, 2-3 листопада 2023 р.) , 2 . «Твори», м. Вінниця, Україна, pp. 65-70. ISBN 978-617-558-033-2