- » Лінгводидактичні засади навчання української мови учнів 5-6 класів з навчанням мовами...
- » Особливості дистанційного навчання української мови в школах з навчанням угорською...
- » Особливості проведення педагогічної практики у дистанційному (віддаленому) форматі
- » Практикум з алгебри для 7–9 класів
- » Established Definitions of Super-Critical Operational Modes as Automotive System...
- » The Super-Critical Operational Modes in Robotic Systems
- » Application of the smart-complex of the educational discipline for the development of...
- » Державно-громадське управління розвитком закладу загальної середньої освіти
- » Етнокультурні тенденції розвитку змісту шкільної освіти в Україні (90-ті рр. ХХ –...
- » Упpавлiння pозвитком гpомадянcьких компетентноcтей кеpiвникiв закладiв загальної...
- » Я-концепція як чинник розвитку професіоналізму вчителів закладів загальної середньої...
- » Психологічні особливості переживання самотності в дорослому віці
- » Відкритість освітнього простору: ризики та перспективи сьогодення
- » Інноваційні технології при підготовці фахівців будівельної галузі
- » Рекомендації Макаренківських педагогічних читань (до 133-ї річниці від Дня народження...
- » Розвиток здатності до професійного самопізнання педагогічних, науково-педагогічних...
- » Забезпечення якості освіти за різними моделями і формами навчання на курсах підвищення...
- » Фокус-групове дослідження "Готовність педагогів, науково-педагогічних працівників до...
- » Удосконалення організаційного забезпечення державного управління в сфері освіти і науки
- » Особливості добору інформаційного контенту для створення відкритого освітнього...
- » Соціально-антропологічні ідеї в українській філософії освіти 1917-1991 рр.
- » Нові підходи до навчання інформатики у 7-9 класах закладів загальної середньої освіти
- » Наукова спадщина Миколи Сумцова
- » Сучасна освіта в умовах війни: соціально-антропологічні ідеї національної ідентичності
- » Соціально-антропологічні ідеї в українській філософії освіти і виховання (1917 - 1991 рр.)