Особливості дистанційного навчання української мови в школах з навчанням угорською мовою: практичний аспект
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739763/
https://sites.google.com/view/conferencedidactica2021/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97 |
|
Title |
Особливості дистанційного навчання української мови в школах з навчанням угорською мовою: практичний аспект
Peculiarities of distance learning of the Ukrainian language in schools with teaching in the Hungarian language: practical aspect |
|
Creator |
Сергійчук, Юліанна Павлівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У контексті створення підручників авторка стисло спиняється на проблемі онлайн навчання та засвоєння української мови у початкових класах ЗЗСО з навчанням угорською мовою, спираючись на досвід.
In the context of creating textbooks, the author briefly dwells on the problem of online learning and mastering the Ukrainian language in the primary grades of primary schools with teaching in the Hungarian language, based on her experience. |
|
Publisher |
Видавництво «Людмила»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739763/1/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%AE.%20%282%29.pdf
- Сергійчук, Юліанна Павлівна (orcid.org/0009-0007-0647-0432 <http://orcid.org/0009-0007-0647-0432>) (2024) Peculiarities of distance learning of the Ukrainian language in schools with teaching in the Hungarian language: practical aspect In: Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 07-08 листопада 2023 р. . Видавництво «Людмила», м. Київ, Україна, pp. 243-244. ISBN 978-617-555-191-2 |
|