- » Формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ шляхом інтеграції навчальних...
- » Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний принцип його побудови у...
- » Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
- » Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний чинник здобуття...
- » Впровадження моделі допрофільної підготовки учнів
- » Допрофільна підготовка учнів в основній школі
- » Фундаменталізація знань учнів – запорука якості освіти
- » Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
- » Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності...
- » Допрофільна підготовка – необхідний етап професійного самовизначення учнів
- » Фундаментальність знань як провідна дидактична вимога природничої освіти
- » Пошук високого смислу життя у розвитку життєвої компетентності (стаття у практико...
- » Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в...
- » Дидактичні особливості методів навчання у профільній школі
- » Компетентнісна спрямованість змісту і структури навчального предмета в умовах...
- » Інтуїція та особливості емоційної сфери в структурі інтелектуально обдарованої...
- » Дидактичні засади розробки і реалізації змісту профільних предметів
- » Дидактичні особливості самостійної роботи учнів в умовах профільного навчання
- » Проблема формування диференціації самостійної роботи учнів основної школи
- » Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників
- » Актуальні питання рівневої організації навчальної діяльності учнів основної школи
- » Теоретичні основи формування креативності у дітей старшого дошкільного віку
- » Формування у старших дошкільників чуйності на основі синтезу мистецтв
- » Проблема первинної соціалізації дітей молодшого віку в сучасному науково-педагогічному...
- » Застосування теорії контролю результатів навчання в ПТНЗ аграрного профілю