Record Details

Формування у старших дошкільників чуйності на основі синтезу мистецтв

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106721/
 
Title Формування у старших дошкільників чуйності на основі синтезу мистецтв
Формирование чуткости у старших дошкольников средствами искусства
Formation of Arts Synthesis Based Sensitive Behavior in Senior Pre-School Students
 
Creator Полякова, О.П.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
374 Education and training out of school. Further education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті представлено результати дослідження формування чуйності – базової особистісної якості у дітей старшого дошкільного віку на основі синтезу мистецтв в дошкільному навчальному закладі. Розкрито педагогічні умови та методи роботи вихователя в освітньому процесі дошкільного закладу. Запропоновано органічне сполучення та взаємозв’язок різних видів мистецтва в художньому творі на основі єдиного ідейного задуму, що дає змогу педагогам дошкільної освіти суттєво підвищити якість і результативність виховної роботи з дошкільниками.
В статье представлено результаты исследования формирования чуткости – базового личностного качества у детей старшего дошкольного возраста на основе синтеза искусства в дошкольном учебном заведении. Раскрыто педагогические условия и методы роботы воспитателя в образовательном процессе дошкольного заведения. Предложено органичную взаимосвязь разных видов искусства в художественном произведении на основе единого идейного замысла, что дает возможность педагогам дошкольного образования значительно повысить качество и результативность воспитательной роботы с дошкольниками.
This article presents results of the study of arts synthesis based formation of sensitive behavior as fundamental personality characteristic in senior pre-school students at kindergarten. Article describes pedagogical conditions and work methods of the nurse in the educational process at kindergarten. It recommends the organic links and interconnections between different stiles of the art within a single concept based factionary creation, which provides the pre-school nurses with the possibility of significant increase in quality and effectiveness of student’s education.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106721/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%9F.%20%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%87%D1%83%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%202015.pdf
- Полякова, О.П. (2015) Formation of Arts Synthesis Based Sensitive Behavior in Senior Pre-School Students Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (19). pp. 141-151. ISSN 2308-3778