Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106682/
|
|
Title |
Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
The competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization Компетентностный подход к содержанию образования в условиях его фундаментализации |
|
Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах автор говорить про компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації. Кожен суб’єкт освітнього процесу розглядається як особистість, яка формує і розвиває власний інтелект.
In theses author says of the competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization. Each subject of the educational process is seen as a person who creates and develops its own intelligence. В тезисах автор говорит о компетентностном подходе к содержанию образования в условиях его фундаментализации. Каждый субъект образовательного процесса рассматривается как личность, формирует и развивает собственный интеллект. |
|
Publisher |
Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106682/1/DTiP_12_1_BSP.pdf
- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-966-660-833-1 |
|