Record Details

Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106682/
 
Title Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
The competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization
Компетентностный подход к содержанию образования в условиях его фундаментализации
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах автор говорить про компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації. Кожен суб’єкт освітнього процесу розглядається як особистість, яка формує і розвиває власний інтелект.
In theses author says of the competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization. Each subject of the educational process is seen as a person who creates and develops its own intelligence.
В тезисах автор говорит о компетентностном подходе к содержанию образования в условиях его фундаментализации. Каждый субъект образовательного процесса рассматривается как личность, формирует и развивает собственный интеллект.
 
Publisher Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106682/1/DTiP_12_1_BSP.pdf
- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-966-660-833-1