Електронна бібліотека НАПН України
- » Системне мислення як вимога інтегрованого навчання історії в гімназії
- » Старшокласники про мотиви навчання в профільному закладі загальної середньої освіти
- » Мотиви вчителів біології закладів загальної середньої освіти щодо вибору професійної...
- » Інтеграція в шкільній природничій освіті: теорія і практика
- » Проблема підготовки вчителя у творчій спадщині О. В. Духновича
- » Навчально-методичне забезпечення реалізації фізичного складника змісту природничої...
- » Моделі реалізації фізичного складника змісту базової середньої освіти
- » Проблема інтегративного підходу в навчанні фізики
- » Астрономічний складник у курсі фізики 7 класу
- » Оцінювання результатів навчання як основний складник освітньої діяльності в закладах...
- » Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи...
- » Підготовка педагогічних працівників спеціальної освіти у Словаччині та в Україні:...
- » Інклюзивність вищої освіти Словаччини
- » Інтеграційна модель розвитку пізнавальних процесів дітей з ООП засобами LEGO
- » Економіка використання водних ресурсів
- » Інклюзивний освітній процес і волонтерство: досвід співпраці
- » Інклюзивне навчання за участю волонтерів: досвід та перспективи
- » Реалізація музейної педагогіки в освітньому процесі
- » До питання формування формування професійної компетентності педагога інклюзивного закладу
- » Формуюче оцінювання як засіб підвищення ефективності навчання в школах України
- » Роль Українського географічного товариства в становленні і розвитку шкільної...
- » Результати дослідження компетентнісно-орієнтованого навчання біології у 8 класі
- » Література класицизму. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Фрагмент підручника «Зарубіжна...
- » Давньогрецький театр. Есхіл. Давньоримська література (Вергілій, Горацій, Овідій)....
- » Компетентнісний підхід у конструюванні завдань до художнього твору