Оцінювання результатів навчання як основний складник освітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти: погляд учасників навчального процесу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730208/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/ |
|
Title |
Оцінювання результатів навчання як основний складник освітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти: погляд учасників навчального процесу
Assessment of learning outcomes as the main component of educational activities in institutions of general secondary education: the view of participants in the educational process |
|
Creator |
Ващенко, Л.С.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
Висвітлено погляд учасників навчального процесу на оцінювання результатів навчання учнів як основного складника освітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти.
The view of the participants of the educational process on the assessment of the learning outcomes of students as the main component of educational activities in institutions of general secondary education is highlighted. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730208/1/%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%9D%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A0%D0%95%D0%97%D0%A3%D0%9B%D0%AC%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%86%D0%92%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2021) Assessment of learning outcomes as the main component of educational activities in institutions of general secondary education: the view of participants in the educational process In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2021 рік. Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 100. ISBN 978-966-644-606-3 |
|