- » Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників
- » Жанри мовлення як засіб актуалізації знань і вмінь на уроках української мови
- » Особливості конструювання інтегрованих завдань з історії
- » Проєктна діяльність учнів у контексті інтегрованого навчання історії
- » Підручник «Досліджуємо історію та суспільство» як засіб формування міжпредметних понять...
- » Практичне заняття як форма інтегрованого навчання громадянської освіти та історії в...
- » Інноваційний потенціал традиційної шкільної лекції
- » Трансформація традиційних методів навчання української мови
- » Методи навчання української мови: перспективи наукових досліджень
- » Формування графічних навичок молодших школярів: аналіз експериментальних даних
- » Традиційні та інноваційні методи навчання української мови: практика та перспективи
- » Сутнісні характеристики понять «метод» і «прийом» у компетентнісній парадигмі
- » Культурологічний підхід до побудови системи вправ і завдань для формування механізмів...
- » Методи навчання української мови: зміщення фокусу дієвості
- » Метод проєктів у компетентнісній парадигмі навчання української мови
- » Цифрова транформація освіти: політика ЄС
- » Листопад-грудень 2023. Постаті
- » Pedagogical Discourse on the Reform of General Secondary Education in Soviet Ukraine...
- » Основні результати реалізації науково-педагогічного проєкту всеукраїнського рівня...
- » Методичні засади і технології інтеграції громадянської освіти та історії в гімназії....
- » Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти
- » Основи наукових досліджень та академічної доброчесності: Інструктивно-методичні...
- » Організаційно-методичні засади реалізації самооцінювання якості освіти в закладі...
- » Управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти
- » Змістове наповнення термінів «метод» і «прийом» у контексті реалізації компетентнісного...