Електронна бібліотека НАПН України
- » Психологія гармонізації характеру в юнацькому віці
- » Маркетингове управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової...
- » Теорія та методика застосування мобільних математичних середовищ у процесі навчання...
- » Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії
- » Організація розподілених обчислень засобами мобільних математичних середовищ
- » Формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ шляхом інтеграції навчальних...
- » Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний принцип його побудови у...
- » Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
- » Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний чинник здобуття...
- » Впровадження моделі допрофільної підготовки учнів
- » Допрофільна підготовка учнів в основній школі
- » Фундаменталізація знань учнів – запорука якості освіти
- » Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
- » Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності...
- » Допрофільна підготовка – необхідний етап професійного самовизначення учнів
- » Фундаментальність знань як провідна дидактична вимога природничої освіти
- » Пошук високого смислу життя у розвитку життєвої компетентності (стаття у практико...
- » Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в...
- » Дидактичні особливості методів навчання у профільній школі
- » Компетентнісна спрямованість змісту і структури навчального предмета в умовах...
- » Інтуїція та особливості емоційної сфери в структурі інтелектуально обдарованої...
- » Дидактичні засади розробки і реалізації змісту профільних предметів
- » Дидактичні особливості самостійної роботи учнів в умовах профільного навчання
- » Проблема формування диференціації самостійної роботи учнів основної школи
- » Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників