Record Details

Маркетингове управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106664/
 
Title Маркетингове управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки
Маркетинговое управление профессионально-техническим учебным заведением в условиях рыночной экономики
Marketing Management in a Vocational Educational Institution in a Market Economy Conditions
 
Creator Свистун, Валентина Іванівна
Помаран, Павло Іванович
Палькевич, Юлія Святославівна
Чернобук, Геннадій Григорович
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У методичному посібнику обґрунтовано концептуальні засади маркетингового управління професійно-технічного навчального закладу в умовах ринкової економіки, запропоновано структурно-функціональну модель маркетингового управління професійно-технічного навчального закладу, акцентовано увагу на питаннях організації маркетингового управління професійно-технічного навчального закладу.
Посібник призначено для керівників професійно-технічних навчальних закладів, методистів, педагогічних працівників, працівників навчально-методичних центрів ПТО, викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти.
В методическом пособии обоснованно концептуальные принципы маркетингового управления профессионально-технического учебного заведения в условиях рыночной экономики, предложена структурно функциональная модель маркетингового управления профессионально-технического учебного заведения, акцентировано внимание на вопросах организации маркетингового управления профессионально-технического учебного заведения.
Пособие предназначено для руководителей профессионально-технических учебных заведений, методистов, педагогических работников, работников учебно-методических центров ПТО, преподавателей областных институтов последипломного педагогического образования, слушателей курсов повышения квалификации руководящих и педагогических кадров образования.
In the methodical manual conceptual basis of marketing management in an institution of vocational training in a market economy conditions is substantiated, structural and functional model of marketing management in a vocational educational institution is proposed, attention is focused on the organization of marketing management in a vocational educational establishment.
The manual is intended for vocational schools’ head teachers, trainers, teaching staff, teaching staff of PT centers, teachers of regional institutes of postgraduate education, training courses students and executive teaching staff.
 
Publisher Роменське ВПУ
 
Date 2015
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106664/1/%D0%BF%D0%BE%D1%81%C2%A6%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%BD%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D1%82.pdf
Свистун, Валентина Іванівна, Помаран, Павло Іванович, Палькевич, Юлія Святославівна and Чернобук, Геннадій Григорович (2015) Marketing Management in a Vocational Educational Institution in a Market Economy Conditions Роменське ВПУ, м.Ромни, Україна. (In Press)