Електронна бібліотека НАПН України
- » Формування інформаційно-освітнього середовища для реалізації цілей предметного навчання
- » Права люди - наскрізна ідея громадсько-просвітницької і творчої спадщини Софії Русової
- » Сутність і специфіка феноменів державно-громадського і громадсько-державного управління...
- » Проблеми і завдання розвитку комп’ютерно-технологічної платформи...
- » Perspective Analysis of the Use of Electronic Social Networks in a Learning Environment
- » Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти
- » Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка
- » Системний аналіз дидактичних засобів з фізики в умовах профільної школи
- » Безперервна освіта педагогів: управлінський аспект
- » Місія та функції андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти
- » Концепція науково-методичної робота в добу освітніх змін: традиції, інновації,...
- » Науково-методична робота в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти
- » Шкільні підручники на електронних носіях: логіка апаратних засобів і логіка...
- » Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного...
- » Психологічні, психолінгвістичні й лінгводидактичні особливості формування граматичних...
- » Розвиток навчально-пізнавальної компетентності учнів основної школи у навчанні фізики
- » Українська школа на шляху до якісної освіти
- » Експериментальний посібник з навчання української грамоти (Буквар) для 2 класу ЗНЗ з...
- » БУКВАР (читання і письмо) Експериментальний посібник для 2 класу ЗНЗ з угорською мовою...
- » Науково-методичні засади використання портфоліо в навчанні іноземної мови учнів старшої...
- » Антикризовий менеджмент загальноосвітнього навчального закладу
- » Шляхи удосконалення професійної компетентності вчителя української мови та літератури в...
- » Новітні медіапрактики як інструмент соціалізації студентської молоді
- » Антикризові поради керівникові навчального закладу
- » Технологія визначення тематики навчального посібника елективного курсу «Культура і...