Record Details

Безперервна освіта педагогів: управлінський аспект

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/703964/
 
Title Безперервна освіта педагогів: управлінський аспект
Continuing education of teachers: administrative aspect
 
Creator Сорочан, Т.М.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
 
Description У статті актуалізуються пошуки інноваційних підходів до вирішення проблеми безперервної освіти педагогів у системі післядипломної освіти. Обґрунтовується зміст і принципи безперервної педагогічної освіти. Представлено структурно-функціональну (компетентнісну) модель системи професійного розвитку керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, що розроблена та експериментально апробована на базі Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Модель базується на засадах наступності, неперервності між підготовкою фахівців у системі вищої та післядипломної освіти, між курсами підвищення кваліфікації та іншими формами професійного розвитку в міжкурсовий період, які об’єднуються змістовно та структурно в андрагогічний цикл. Умотивовано доцільність реалізації кредитно-модульної системи, покладеної в основу андрагогічного циклу, яка дозволяє чітко визначити організаційну структуру, цілісний зміст професійного розвитку педагогів на курсах підвищення кваліфікації та в міжкурсовий період, забезпечити безперервність, цілісність та системність процесу професійного розвитку педагогів.
Article updated search for innovative approaches to address the problem of continuing education teachers in post-graduate education. Substantiates the content and principles of continuous pedagogical education. Presented structural and functional (Competence) model of professional development of managers and teaching staff of secondary schools that developed and experimentally tested at the Lugansk Regional Institute of Postgraduate Education. The model is based on the principles of continuity, continuity between the training of specialists in higher and further education, between training courses and other forms of professional development in mizhkursovyy period merging content and structure in andragogical cycle. Reasoned feasibility of credit-modular system underlying andragogical cycle, which allows you to define the organizational structure, complete content of the professional development of teachers in training courses and mizhkursovyy period to ensure continuity, integrity and consistency of the process of professional development of teachers.
 
Publisher ДВНЗ "УМО"
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/703964/1/%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B0%D0%BD_3.pdf
- Сорочан, Т.М. (2010) Continuing education of teachers: administrative aspect Післядипломна освіта в Україні, 2. pp. 73-75.