Експериментальний посібник з навчання української грамоти (Буквар) для 2 класу ЗНЗ з угорською мовою викладання І частина
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4919/
|
|
Title |
Експериментальний посібник з навчання української грамоти (Буквар) для 2 класу ЗНЗ з угорською мовою викладання І частина
Experimental study guide Ukrainian letters (ABC) for Class 2 schools with Hungarian language of instruction Part 1 |
|
Creator |
Повхан, Катерина Золтанівна
Хорошковська, Ольга Назарівна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Експериментальний посібник «Буквар» з навчання української грамоти має інноваційний характер. Він відповідає змісту нової навчальної програми. Особливістю посібника є те, що в ньому подано матеріал як для формування навичок читання, так і письма. Посібник побудовано на основі врахування спільного і відмінностей у звуко-буквених системах угорської і української мов. Він спрямований як на використання можливостей позитивного переносу знань, засвоєних на уроках рідної мови, так і на запобігання негативного переносу, який виявляється у помилках на змішування букв. Посібник складається з 2 частин. Матеріал розподілено на добукварний, букварний і післябукварний періоди. Особливістю добукварного є те, що він присвячений: а) повторенню й активізації знань з лексики та мовленнєвих умінь; б) ознайомленню з номінативним значенням слова, його основною «роботою» - називати предмети, ознаки, дії; в) формуванню початкових умінь складати словосполучення, речення за малюнками і схемами; уявлень про звуки української мови, склад, наголос. Experimental manual "Primer" for training Ukrainian ratification is innovative. He meets new content curriculum. The feature of the manual is that it presents material for both the skills of reading and writing. The manual is based on consideration of common and differences in the sound the letter of the Hungarian and Ukrainian languages. he directed both the use of positive transfer Knowledge learned the lessons of the native language, and to prevent negative transport, which is found in mistakes in blending letters. The manual consists of 2 parts. The material is divided into dobukvarnyy, bukvarnyy and pislyabukvarnyy periods. Dobukvarnoho peculiarity is that it is dedicated to: a) repetition and enhance knowledge of vocabulary and language skills; b) nominative learn the meaning of the word, its main "Work" - to name objects, features, action; c) The formation of primary skills make phrases, sentences the drawings and diagrams; ideas about sound Ukrainian language, composition, focus. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4919/1/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%80._2_%D0%BA%D0%BB._%D0%86%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
Повхан, Катерина Золтанівна and Хорошковська, Ольга Назарівна (2014) Experimental study guide Ukrainian letters (ABC) for Class 2 schools with Hungarian language of instruction Part 1 Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна. |
|