Record Details

Експериментальний посібник з навчання української грамоти (Буквар) для 2 класу ЗНЗ з угорською мовою викладання І частина

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4919/
 
Title Експериментальний посібник з навчання української грамоти (Буквар) для 2 класу ЗНЗ з угорською мовою викладання І частина
Experimental study guide Ukrainian letters (ABC) for Class 2 schools with Hungarian language of instruction Part 1
 
Creator Повхан, Катерина Золтанівна
Хорошковська, Ольга Назарівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Експериментальний посібник «Буквар» з навчання української
грамоти має інноваційний характер. Він відповідає змісту нової навчальної програми. Особливістю посібника є те, що в ньому подано матеріал як для формування навичок читання, так і письма. Посібник побудовано на основі врахування спільного і відмінностей у звуко-буквених системах угорської і української мов. Він спрямований як на використання можливостей позитивного переносу знань, засвоєних на уроках рідної мови, так і на запобігання негативного переносу, який виявляється у помилках на змішування букв. Посібник складається з 2 частин. Матеріал розподілено на добукварний, букварний і післябукварний періоди. Особливістю добукварного є те, що він присвячений: а) повторенню й активізації знань з лексики та мовленнєвих умінь; б) ознайомленню з номінативним значенням слова, його основною «роботою» - називати предмети, ознаки, дії; в) формуванню початкових умінь складати словосполучення, речення за малюнками і схемами; уявлень про звуки української мови, склад, наголос.
Experimental manual "Primer" for training Ukrainian
ratification is innovative. He meets new content
curriculum. The feature of the manual is that it presents
material for both the skills of reading and writing.
The manual is based on consideration of common and
differences in the sound the letter of the Hungarian and Ukrainian languages. he directed both the use of positive transfer Knowledge learned the lessons of the native language, and to prevent negative transport, which is found in mistakes in blending letters. The manual consists of 2 parts. The material is divided into dobukvarnyy, bukvarnyy and pislyabukvarnyy periods. Dobukvarnoho peculiarity is that it is dedicated to: a) repetition and enhance knowledge of vocabulary and language skills; b) nominative learn the meaning of the word, its main "Work" - to name objects, features, action; c) The formation of primary
skills make phrases, sentences the drawings and diagrams;
ideas about sound Ukrainian language, composition, focus.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4919/1/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%80._2_%D0%BA%D0%BB._%D0%86%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
Повхан, Катерина Золтанівна and Хорошковська, Ольга Назарівна (2014) Experimental study guide Ukrainian letters (ABC) for Class 2 schools with Hungarian language of instruction Part 1 Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.