Інформаційні технології і засоби навчання
- » THE FORMING OF NEW METHODOLOGICAL PARADIGM OF EDUCATION AND SCIENCE MANAGEMENT
- » ACTIVATION OF STUDENTS’ RESEARCH ACTIVITY IN BASIC SCHOOL DURING IMPLEMENTATION OF...
- » WHAT’S ON YOUR MIND? MEASURING SELF-PROMOTIONAL AND ANTI-SOCIAL BEHAVIORS ON FACEBOOK...
- » GRAPHIC VISUAL METHODS ON THE LESSONS OF JURISPRUDENCE USING INFORMATION AND...
- » ЗАСТОСУВАННЯ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ
- » THE STRUCTURE OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE BACHELORS OF PHILOLOGY
- » MULTIMEDIA CREATIVE PROJECT AS A TRAINING TECHNOLOGY OF FUTURE SPECIALISTS IN THE...
- » ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІНТЕРАКТИВНОГО МІНІ-ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ...
- » ОГЛЯД РІЗНИХ ВЕРСІЙ ПАКЕТА CRYPTOOL ЯК ЗАСОБУ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
- » MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN PRIMARY SCHOOL
- » BACKGROUND OF ICT EFFECTIVE INTEGRATION INTO BACHELOR EDUCATIONAL PROCESS IN...
- » ABILITY TO LEARN - A KEY COMPETENCE OF MODERN INFORMATION SOCIETY PUPILS
- » PERSPECTIVE ANALYSIS OF USE OF SOCIAL NETWORKS AS LEARNING TOOLS IN LEARNING ENVIRONMENT
- » THE DEVELOPMENT OF NETWORK INTERACTIONS BETWEEN PUBLIC AND STATE STRUCTURES IN...
- » КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ БАКАЛАВРІВ...
- » ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ВІКІ-ПОРТАЛУ
- » ФАСЕТНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
- » МОДЕЛІ ГАРМОНІЗАЦІЇ МЕРЕЖНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО...
- » NETLOGO PROGRAMMING ENVIRONMENT IN CHEMISTRY INSTRUCTION
- » ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ LABVIEW У ПРОЦЕСІ ОБРОБКИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДАНИХ СТАТИСТИЧНИМИ...
- » ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩ ДИНАМІЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
- » МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ ІЗ ЗАГАЛЬНОГО...
- » ОСОБЛИВОСТІ МОНІТОРИНГУ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ...
- » КЛАСИФІКАЦІЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ГІС-ОСВІТИ
- » INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF EVALUATION OF THE RESULTS...