ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩ ДИНАМІЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩ ДИНАМІЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
TECHNOLOGIES OF APPLICATION OF DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENTS ТЕХНОЛОГИИ ПРИМЕНЕНИЯ СРЕД ДИНАМИЧЕСКОЙ ГЕОМЕТРИИ |
|
Creator |
Zeleniak, Oleg P.
|
|
Subject |
комп’ютерно-орієнтовані технології; середовища динамічної геометрії; моделювання; геометрична конфігурація; міжпредметні зв’язки; дослідницький підхід
computer-oriented technologies; environment of dynamic geometry; modeling; geometric configuration; intersubject relations; the research approach компьютерно ориентированные технологии; среды динамической геометрии; моделирование; геометрическая конфигурация; межпредметные связи; исследовательский подход |
|
Description |
У статті розглянуті окремі проблеми і технології навчання геометрії із застосуванням динамічних середовищ учнів класів з поглибленим і профільним вивченням математики. Інтегроване застосування знань з геометрії, алгебри і математичного аналізу, інформатики сприяє реалізації міжпредметних зв’язків і знайомить учнів з елементами дослідницького підходу. Наголошено на актуальності створення комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання математики, внесенні відповідних змін до навчальних програм і посібників, проведенні системних досліджень ефективності їх застосування з урахуванням педагогічних ризиків.
The paper considers some problems and technologies of teaching geometry using dynamic geometry environments to students of advanced classes and specialized study of mathematics. Integrated application of knowledge of geometry, algebra and mathematical analysis and computer science provides implementation of intersubject relations and introduces to students the elements of the research approach. The author emphasizes the urgency of creating computer-oriented technologies in teaching mathematics, making appropriate amendments to the curriculum and textbooks, conducting systematic research of the effectiveness of their application considering educational risks. В статье рассмотрены отдельные проблемы и технологии обучения геометрии с применением динамических сред учащихся классов с углубленным и профильным изучением математики. Интегрированное применение знаний по геометрии, информатике, алгебре и математическому анализу способствует реализации межпредметных связей и знакомит учащихся с элементами исследовательского подхода. Отмечена актуальность создания компьютерно ориентированных технологий обучения математике, внесения соответствующих изменений в учебные программы и пособия, проведения системных иследований эффективности их применения с учетом педагогических рисков. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-09-12
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/x-rar
application/pdf |
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 36, No 4 (2013); 40-56
Информационные технологии и средства обучения; Vol 36, No 4 (2013); 40-56 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 40-56 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 40-56 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861/679
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861/657 http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/861/35 |
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Oleg P. Zeleniak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|