Record Details

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІНТЕРАКТИВНОГО МІНІ-ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ — СЛУХАЧІВ СЕМІНАРУ «ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ» НА ОСНОВІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК І ЦІННІСНОГО ДОСВІДУ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІНТЕРАКТИВНОГО МІНІ-ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ — СЛУХАЧІВ СЕМІНАРУ «ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ» НА ОСНОВІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК І ЦІННІСНОГО ДОСВІДУ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА ИНТЕРАКТИВНОГО МИНИ-ЗАНЯТИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ МУЛЬТИМЕДИЙНОЙ ПРЕЗЕНТАЦИИ ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ — СЛУШАТЕЛЕЙ СЕМИНАРА «ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ МАСТЕРСТВО» НА ОСНОВЕ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ И ЦЕННОСТНОГО ОПЫТА
PROFESSIONAL PREPARATION OF INTERACTIVE MINI-LESSONS USING MULTIMEDIA PRESENTATIONS FOR TEACHERS - PARTICIPANTS OF PEDAGOGICAL MASTERY WORKSHOP BASED ON PRACTICAL SKILLS AND VALUE EXPERIENCE
 
Creator Semenova, Alla V.
 
Subject педагогічна майстерність; мультимедійна презентація; ціннісний досвід
педагогическое мастерство; мультимедийная презентация; ценностный опыт
pedagogical skills; multimedia presentation; value experience
 
Description У статті розглядаються питання підготовки інтерактивного міні-заняття з використанням мультимедійної презентації для викладачів — слухачів семінару «Педагогічна Майстерність» на основі практичних навичок і ціннісного досвіду, який розглядається у єдності інтелектуально-емоційно-вольових характеристик особистості. Висвітлюються теоретичні і методично-практичні підходи щодо створення і демонстрації презентацій за допомогою програми MS PowerPoint для підготовки і проведення інтерактивних занять викладачами на основі андрагогічного підходу. Пропонований підхід ураховує особистісні аспекти викладачів-слухачів семінару і є відповідним циклом планування. Це допомагає втілювати у життя ідею професійного навчання протягом усього життя «педагог — педагогу».
В статье рассматриваются вопросы подготовки интерактивного мини-занятия с использованием мультимедийной презентации для преподавателей — слушателей семинара «Педагогическое Мастерство» на основе практических навыков и ценностного опыта, который рассматривается в единстве интеллектуально-эмоционально-волевых характеристик личности. Освещаются теоретические и методико-практические подходы к созданию и демонстрации презентаций с помощью программы MS PowerPoint при подготовке и проведении интерактивных занятий преподавателями на основе андрагогического подхода. Предлагаемый подход учитывает личностные аспекты преподавателей-слушателей семинара и представляет собой соответствующий цикл планирования. Что помогает воплотить в жизнь идею профессионального обучения в течение всей жизни «педагог — педагогу».
The article deals with the preparation of interactive mini-lessons using multimedia presentations for teachers – participants of the seminar based on practical skills and value experience, which is considered in the unity of intellectual and emotional-volitional personality characteristics. The article covers the theoretical, methodological and practical approaches to creating presentations using MS PowerPoint in preparing and conducting interactive lessons by teachers based on andragogy approach. The proposed approach takes into account the personal aspects of teachers - participants of the seminar, as well as presents an appropriate planning cycle. That helps turn into reality the idea of vocational training throughout life "teacher to teacher".
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-04-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1209
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 46, No 2 (2015); 139-152
Информационные технологии и средства обучения; Vol 46, No 2 (2015); 139-152
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 139-152
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 139-152
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1209/906
 
Rights Copyright (c) 2015 Alla V. Semenova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0