Record Details

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ВІКІ-ПОРТАЛУ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ВІКІ-ПОРТАЛУ
FORMATION OF STUDENTS’ EFFECTIVE COOPERATION SKILLS BASING ON USAGE OF WIKI-PORTAL
ФОРМИРОВАНИЕ НАВЫКОВ ЕФЕКТИВНОГО СОТРУДНИЧЕСТВА СТУДЕНТОВ ПРИ ИСПОЛЬЗОВАНИИ ВИКИ-ПОРТАЛА
 
Creator Morze, Nataliia V.
Varchenko-Trotsenko, Liliia O.
 
Subject співпраця; ефективна комунікація; електронна співпраця; форми е-співпраці; сервіси Веб 2.0; Вікі-технологія; Вікі-портал; Словарь української мови; вікі-проекти
collaboration; effective communication; e-collaboration; forms of e-collaboration; services Web-2.0; Wiki-portal; Dictionary of Ukrainian language; wiki-projects
сотрудничество; эффективная коммуникация; электронное сотрудничество; формы э-сотрудничества; сервисы Веб2.0; Вики-портал; «Словарь української мови»; вики-проекты
 
Description Стаття присвячена аналізу шляхів формування навичок співпраці студентів на основі використання ІКТ. Автори уточнюють поняття ефективної співпраці студентів у процесі навчанні, розглядають критерії оцінювання цієї навички 21 століття. Особливо актуальним є поняття е-співпраці студентів та різні її форми. Однією з сучасних технологій Веб 2.0, що дозволяє ефективно організувати співпрацю студентів, є Вікі-технологія. Методика використання Вікі-технології для створення відкритого освітнього середовища університету є інноваційною та перспективною. Успішним прикладом організації спільної навчальної діяльності студентів на рівні навчального закладу є Вікі-портал Київського університету імені Бориса Грінченка, в рамках якого впроваджено кілька проектів різного типу та призначення.
The article is devoted to the analysis of the formation ways of the students’ cooperation skills basing on the usage of ICT. Authors clarify the conception of collaboration of the students. Particularly actual is the conception of students’ e-collaboration. To one of the modern Web 2.0 technologies, application of which lets organize efficiently the students collaboration, is related the Wiki, which methodic of usage is innovative and perspective. Methods of using Wiki in creating open educational environment of the University is an innovative and promising. The successful example of the organization of students’ common educational activity is the Wiki-portal of Borys Grinchenko Kyiv University, in frames of which have been realized several projects of different type and purpose.
Статья посвящена анализу путей формирования навыков сотрудничества студентов при использовании ИКТ. Авторы уточняют понятие эффективного сотрудничества студентов при обучении и критерии оценивания. Особенно актуальным является понятие э-сотрудничества студентов и разные его формы. К одной из современных технологий Веб2.0, применение которой позволяет эффективно организовать сотрудничество студентов, относится Вики-технология, методика использования которой является инновационной и перспективной. Методика использования Вики во время создания открытого учебного пространства университета является инновационной и перспективной. Успешным примером организации совместной учебной деятельности студентов на уровне учебного заведения является Вики-портал Киевского университета имени Бориса Гринченко.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-04-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1015
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 40, No 2 (2014); 92-106
Информационные технологии и средства обучения; Vol 40, No 2 (2014); 92-106
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 92-106
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 92-106
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1015/763
 
Rights Copyright (c) 2014 Nataliia V. Morze, Liliia O. Varchenko-Trotsenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0