Record Details

ЗАСТОСУВАННЯ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ
NETWORKING TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF HIGH SCHOOL
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СЕТЕВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ВУЗА
 
Creator Glushak, Oksana M.
 
Subject інформатизація; інформаційно-комунікаційні технології; web-2.0; вікі; блоги; вебінар
informatization; information and communication technologies; web-2.0; wiki; blogs; webinar
информатизация; информационно-коммуникационные технологии; web-2.0; вики; блоги; вебинар
 
Description У статті розглянуто сервіси мережних технологій, проаналізовано різні способи застосування вікі-технологій, блогів, вебінарів, систем дистанційного навчання, зі створенням електронних навчальних курсів, у навчально-виховному процесі вищої школи. У результаті дослідження визначено, що основними завданнями застосування мережних технологій в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу є: створення стійкого пізнавального мотиву, розвиток творчого потенціалу студентів, підвищення наочності навчального матеріалу, інтенсифікація всіх рівнів навчального процесу, розширення і поглиблення змісту навчання, індивідуалізація та диференціація навчання.
In the article it is considered networking services, analyzed different ways to use wiki technology, blogs, webinars, distance learning system, the creation of e-learning courses in the educational process of higher education. The study determined that the main objectives of the use of network technologies in the educational process of higher education are: the creation of a sustainable educational motive, the development of the creative potential of students, enhance the visibility of educational material, intensification at all levels of the educational process, broadening and deepening the learning content, personalization and differentiation of instruction.
В статье рассмотрены сервисы сетевых технологий, проанализированы различные способы применения вики-технологий, блогов, вебинаров, систем дистанционного обучения с созданием электронных учебных курсов, в учебно-воспитательном процессе высшей школы. В результате исследования установлено, что основными задачами применения сетевых технологий в учебно-воспитательном процессе вуза являются: создание устойчивого познавательного мотива, развитие творческого потенциала студентов, повышение наглядности учебного материала, интенсификация всех уровней учебного процесса, расширение и углубление содержания обучения, индивидуализация и дифференциация обучения.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2013-10-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/889
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 37, No 5 (2013); 81-88
Информационные технологии и средства обучения; Vol 37, No 5 (2013); 81-88
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 81-88
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 81-88
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/889/677
 
Rights Copyright (c) 2013 Oksana M. Glushak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0