Електронна бібліотека НАПН України
- » Співвідношення теоретичного й ілюстративного матеріалу в підруниках біолоігї
- » Ціннісний аспект ґендерної культури педагога
- » Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій
- » Методичні аспекти використання системи MAXIMA як засобу фундаменталізації навчання...
- » Українське словникарство: лексикографічний досвід у Державній науково-педагогічній...
- » Психологічні основи формування цілісної наукової географічної картини світу в учнів...
- » Формування способів комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови...
- » Підручник з хімії як складова системи підручників з природничо-наукової освіти
- » Особливості створення та використання електронних підручників з фізики
- » Фактори та проблеми державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним...
- » Періодичні видання як результат інформаційно-аналітичної діяльності освітянських...
- » Електронний підручник як засіб комп’ютерного забезпечення діагностики освітніх результатів
- » Підручник географії як засіб формування умінь проектної діяльності учнів
- » Фундаменталізація екологічних знань старшокласників засобами підручника з екології
- » Підручники природничого циклу як складова дослідницького навчального середовища
- » Стежки у світ: програма розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом
- » Андрагог – соціальний посередник в інформаційно-освітніх процесах дорослої людини
- » Про національну, комуністичну та націоналістичну ідею
- » Вимоги до підручників для профільної школи. Профорієнтаційна складова
- » Програма з допрофесійної підготовки учнів 10-11 кл. (професії типу «людина — людина»,...
- » Підручник з фізики як засіб формування предметної компетентності учнів
- » Диференціація у змісті шкільних підручників з історії (40 – 50 ті рр. хх ст.)
- » Методичні рекомендації з фізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху
- » Формування ґендерної культури майбутнього вчителя як напрям діяльності ґендерних...
- » Вплив ступеня абстракції навчального матеріалу підручника на формування інтелекту учнів