Фактори та проблеми державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом у змісті підручника для керівника школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7750/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7750 |
|
Title |
Фактори та проблеми державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом у змісті підручника для керівника школи
Факторы и проблемы государственно- общественного управления общеобразовательным учебным заведением в содержании учебника для руководителя школы State and public factors and problems of school management in the content of textbook for school manager |
|
Creator |
Калініна, Л.М.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.07 Management aspects of educational institutions |
|
Description |
У статті Л. М. Калініної «Фактори та проблеми державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом у змісті підручника для керівника школи» репрезентовано аналіз стану державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами за результатами експертного оцінювання керівників різних щаблів вертикальної ієрархії сфери освіти. Узагальнено різновекторний спектр аргументованих відповідей та пропозицій керівників щодо здійснення прогресивних змін у процесі переходу від державно-громадської до громадсько-державної форми управління на демократичних засадах, репрезентовано концептуальне бачення ролі громадськості у вирішенні освітніх завдань, окреслено шляхи розв’язання нагальних проблем в умовах формування громадянського суспільства в Україні.
В статье представлен анализ современного состояния государственно-общественного управления общеобразовательными учебными заведениями по результатам оценивания руководителями разных ступеней вертикальной иерархии сферы образования. Обобщен разновекторный спектр аргументов и предложений руководителей для осуществления прогрессивных изменений в процессе перехода от государственно-общественной к общественно-государственной форме управления на демократических началах, представлено концептуальное видение роли общественности в решении образовательных задач, неотложных проблем демократизации образования, начертаны пути решения первоочередных проблем в условиях формирования гражданского общества в Украине. Analysis of the condition of state and public management of school taking into account the results of expert evaluation of the education managers of different positions in vertical hierarchy is presented in this article. Multi-vector spectrum of well-reasoned answers and proposals of progressive changes of management form from state and public to public and state one is summarized, community having the leading role in the process of current problems solving and fi nding the ways of their solution under the conditions of democratic civil society formation in Ukraine. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7750/1/28.pdf
- Калініна, Л.М. (2014) State and public factors and problems of school management in the content of textbook for school manager Проблеми сучасного підручника (14). pp. 231-247. ISSN ISBN 978-966-644-382-6 |
|