Електронна бібліотека НАПН України
- » Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
- » Профілактика стресових перевантажень учасників освітнього процесу при підготовці до...
- » Особливості психологічного супроводу освітнього процесу в новій українській школі
- » Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями...
- » Розвиток української музейної педагогіки у ХХ столітті: здобутки і втрати
- » Ценностная система старшеклассников в социальной ситуации полной и неполной семьи
- » Навчання української літератури на засадах культурологічного підходу
- » Педагогічні засади організації просвіти батьків у загальноосвітніх, позашкільних...
- » Інтеграція в пошукових дослідженнях учасників МАН України за тематикою «Економіка...
- » Формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях учнів початкової...
- » Здоров’язбережувальне використання програмно-апаратних засобів учнями 5-9 класів у...
- » Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із порушеннями слуху в умовах незалежної...
- » Біля витоків реалізації в українській школі особистісно орієнтованої парадигми освіти
- » Вдосконалення планування у стратегічному управлінні розвитком підприємства
- » Підручник української мови як засіб формування мовленнєвої компетентності в учнів ЗЗСО...
- » Вплив соціально-демографічних чинників на рівень толерантності персоналу освітніх...
- » Тренінг «Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку...
- » Сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників...
- » Методологічні підходи до організації професійного розвитку майстрів виробничого навчання
- » Освітньо-профілактична робота соціального працівника у територіальній громаді: досвід...
- » Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей
- » Український і зарубіжний досвід діяльності музейних інституцій: культуротворчі і...
- » Можливості використання засобів музейної педагогіки в освітній практиці
- » Розвиток сучасної музейної педагогіки: методологічні орієнтири
- » Етико-естетичний контекст процесу розвитку світогляду викладачів мистецьких дисциплін