Електронна бібліотека НАПН України
- » Міфологічні аспекти конструювання досвіду
- » Програма з корекційно-розвиткової роботи для початкових, 1-4 класів спеціальних...
- » Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів основної школи: характеристика...
- » Collaboration between the Research Institutions and the University Sector within the...
- » Літературознавчі передумови розвитку сучасної методики навчання літератури в...
- » Конструювання нового досвіду особистості в буденних ситуаціях
- » Особливості формування індивідуального досвіду юнаків
- » Феномен досвіду: від феноменології до конструктивізму
- » «Кризовий» наратив як об’єкт аналізу з позицій психолого-герменевтичного підходу
- » Психологічна підтримка учасників навчального процесу під час дистанційного навчання в...
- » Комунікативний розвиток незрячих дітей раннього віку в умовах родинного виховання
- » Хмаро орієнтовані системи відкритої науки у навчанні і професійному розвитку вчителів:...
- » About the problem of psychological well-being of subjects of pedagogical interaction as...
- » Methods of activization of psychological well-being self-determination of personality...
- » Взаємодія музеїв для дітей та молоді зі шкільними освітніми закладами як тенденція...
- » Застосування навчальних середовищ для підтримки процесу навчання вищої математики:...
- » Геоінформаційні технології як засіб формування екологічної компетентності майбутніх...
- » До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання
- » Переваги дуальної системи освіти для ІТ-фахівців
- » Формування інформаційно-освітнього середовища загальноосвітніх навчальних закладів...
- » Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому...
- » Cучасний стан використання електронних соціальних мереж учителями загальноосвітніх...
- » Філософські впливи на українську методику навчання літератури
- » Напрями дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості
- » Information-analytical learning management system universIties