Філософські впливи на українську методику навчання літератури
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705471/
|
|
Title |
Філософські впливи на українську методику навчання літератури
Философские влияния на украинскую методику обучения литературе The influence of philosophical theories on the Ukrainian literature studies methodology |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
У статті розкрито вплив філософсько-світоглядних теорій на розвиток української методичної науки та окреслено провідні тенденції розвитку методики навчання української літератури на сучасному етапі: стандартизація змісту літературної освіти як фактор її якості, розвиток інтерсуб’єктного навчання літератури в основній і старшій школі, компетентнісна спрямованість навчання літератури як ознака її гуманізації, застосування навчальних та інформаційних технологій як засобів ефективного навчання літератури.
В статье раскрыто влияние философско-мировоззренческих теорий на развитие украинской методической науки и определены ведущие тенденции развития методики изучения украинской литературы на современном этапе: стандартизация содержания литературного образования как фактор его качества, развитие интерсубъектного обучения литературе в основной и старшей школе, компетентносная направленность обучения литературы как признак ее гуманизации, применения учебных и информационных технологий как средств эффективного обучения литературы. The article duels on the influence of philosophical world-view theories on the development of Ukrainian methodology and basic tendencies in the development of Ukrainian literature studies methods on the modern stage. The article also deals with standardization of literary education maintenance as a factor of its quality and the intersubjective of studies of literature as sign of its humanizing. The application of educational and informative technologies as facilities of effective studies of literature is also shown in the article. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705471/1/%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%A4%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%86%20%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%98%20%20%D0%9D%D0%90%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%A3%20%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9A%D0%A3%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%98.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2013) The influence of philosophical theories on the Ukrainian literature studies methodology Українська мова і література в школі, 2 (104). pp. 19-23. |
|