Застосування навчальних середовищ для підтримки процесу навчання вищої математики: досвід США
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706435/
https://pedscience.sspu.sumy.ua/?page_id=1326 |
|
Title |
Застосування навчальних середовищ для підтримки процесу навчання вищої математики: досвід США
The U.S. experience in using LMS for supporting the learning in higher mathematics education Применение учебных сред для поддержки процесса обучения высшей математике: опыт США |
|
Creator |
Рашевська, Н. В.
Кіяновська, Н.М. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study 51 Mathematics |
|
Description |
В статті розглянуто найбільш поширені навчальні середовища, що викори-стовують для організації процесу навчання у вищих технічних навчальних закла-дах США. Визначено основні функції систем управління навчанням, наведено схе-му появи навчальних середовищ у світовій системі освіти, визначено основні на-прями, за якими можуть бути використані навчальні середовища у процесі орга-нізації та управління навчанням. Подано опис системи, що використовуються у процесі організації та підтримки навчання у технічних ВНЗ США, серед них Moodle, Sakai, Desire2Learn, WebCT, Blackboard; розглянуто їх вбудовані додат-ки, описано інструментальну базу; указано особливості та можливості цих сис-тем, їх недоліки та переваги.
The article deals with the most common learning environment that is used for organizing the learning process in higher technical educational institutions in the USA. The article defined basic functions of learning management system, these schemes appearance learning environments in the world of education, defined main directions, which can be used by educational environment in the process of organization and management studies. Field description of the system used in the process of organizing and supporting training in technical colleges of the United States, including Moodle, Sakai, Desire2Learn, WebCT, Blackboard; considered their embedded applications; described instrumental base; specified features and capabilities of these systems, their advantages and disadvantages. В статье рассмотрены наиболее распространенные учебные среды, ис-пользуемые для организации процесса обучения в высших технических учебных заведениях США. Определены основные функции систем управления обучением, приведена схема появления учебных сред в мировой системе образования, определены основные направления, по которым могут быть использованы учебные среды в процессе организации и управления обучением. Представлено описание систем, используемых в процессе организации и поддержки обучения в технических вузах США, среди них Moodle, Sakai, Desire2Learn, WebCT, Blackboard; рассмотрены их встроенные приложения, описано инструментальную базу; указаны особенности и возможности этих систем, их недостатки и преимущества. |
|
Publisher |
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706435/1/Kiyanovska6.pdf
- Рашевська, Н. В. and Кіяновська, Н.М. (2013) The U.S. experience in using LMS for supporting the learning in higher mathematics education Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (28). pp. 295-304. ISSN 2312-5993 |
|