Програма з корекційно-розвиткової роботи для початкових, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку "Ритміка"
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705948/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-zatrimkoyu-psixichnogo-rozvitku.html |
|
Title |
Програма з корекційно-розвиткової роботи для початкових, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку "Ритміка"
The program of correctional and developmental work for elementary grades 1-4 special secondary schools for children with mental retardation "Rytmika" |
|
Creator |
Бабяк, О.О.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Заняття з ритміки в молодших класах спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції мають велике виховне і корекційне значення. Головна мета корекційно-розвиткової програми „Ритміка” в школі інтенсивної педагогічної корекції: розвити інтерес до музично-ритмічної діяльності; навчити адекватно сприймати засоби музичної виразності (особливо ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору. Згідно з метою, програмою передбачені такі завдання: основні, корекційні, оздоровчі, освітні й виховні. Корекційно-розвиткова програма має визначену структуру, яка складається з наступних розділів: І – кількість годин (зазначені для вивчення певної теми, розділу); ІІ – зміст навчального матеріалу (назва розділу, теми); ІІІ– вимоги до знань і умінь учнів (визначаються знання, уміння і навички, які повинні бути сформовані в учнів на основі вивченої теми); ІY –спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати (напрямки корекційно-розвивальної роботи, які здійснюються під час вивчення певної теми і формування процесів рухової та пізнавальної діяльності (моторики, координаційних здібностей, сприймання, емоційної сфери, уваги, пам’яті, мислення,); Y- музичний матеріал (назва музичного твору та музичний супровід). Програма з ритміки складається з чотирьох розділів: - ритміко-гімнастичні вправи; - ритмічні вправи з дитячими інструментами; - імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику; - народні танці і сучасні танцювальні рухи. На кожному уроці програма здійснюється за всіма чотирма розділами. Classes of rhythm in junior high schools of a special secondary school of intensive pedagogical correction have a great educational and corrective value. The main purpose of the correction-development program "Rhythmics" in the school of intensive pedagogical correction: to develop interest in musical-rhythmic activity; to learn to adequately perceive the means of musical expression (especially the rhythm, tempo, dynamics), to rhythmically move in accordance with the general character of music and artistic images of a musical work. According to the purpose, the program provides the following tasks: basic, corrective, health, educational and educational. Correction-development program has a definite structure, which consists of the following sections: I - the number of hours (indicated for studying a certain topic, section); ІІ - content of educational material (title of section, themes); ІІІ - requirements to the knowledge and skills of students (the knowledge, skills and skills which must be formed on the basis of the studied subject are determined); IY - orientation of correction and development work and expected results (directions of correction and development work that are carried out during the study of a certain topic and the formation of processes of motor and cognitive activity (motor skills, coordination abilities, perception, emotional sphere, attention, memory, thinking, ); Y - musical material (the name of the musical composition and musical accompaniment). The rhythm program consists of four sections: - rhythmic-gymnastic exercises; - rhythmic exercises with children's instruments; - improvisation of movements on musical themes, games for music; - folk dances and modern dance movements. In each lesson, the program is implemented in all four sections. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705948/1/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf
- Бабяк, О.О. (orcid.org/0000-0001-6337-1202 <http://orcid.org/0000-0001-6337-1202>) (2016) The program of correctional and developmental work for elementary grades 1-4 special secondary schools for children with mental retardation "Rytmika" [Teaching Resource] |
|