Record Details

Cучасний стан використання електронних соціальних мереж учителями загальноосвітніх навчальних закладів України

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706205/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1556
 
Title Cучасний стан використання електронних соціальних мереж учителями загальноосвітніх навчальних закладів України
Status using of social networking teacher's of general educational institutions Ukraine
 
Creator Литвинова, С.Г.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description У статті наведено результати аналізу опитування вітчизняних та зарубіжних учителів щодо використання електронних соціальних мереж, необхідних для формування в учнів навичок ХХІ ст. і розвитку в учителів навиків електронної комунікації, а також для використання в навчально-виховному процесі з метою унаочнення, урізноманітнення навчання, удосконалення навчальної комунікації вчителів та учнів. Результати показали, що існує ряд спільних проблем для зарубіжних і вітчизняних учителів, а саме: відсутня система навчання вчителів нових технологій, наявність безпеки та низька обізнаність батьків щодо використання соціальних мереж. У статті надано рекомендації вчителям щодо використання електронних соціальних мереж. Використання електронних соціальних мереж набуває особливої значущості у формуванні інформаційно-освітнього середовища в умовах нової української школи.
The results of the analysis of the survey of domestic and foreign teachers on the use of social networks, which are necessary for the formation of students and the development of teachers competences and skills of the XXI century., аs well as for use in the educational process for the diversity of the educational process, improving training communication of teachers and students. The results showed that there are a number of common problems in foreign and local teachers, namely: there is no system of training teachers to new technologies, the availability of safe and low awareness of parents in the use of social networks. The use of social networks is of particular importance in connection with the formation of a new Ukrainian school. The article provides recommendations to teachers on the use of social networks.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706205/1/Lytvynova-01-2017.pdf
- Литвинова, С.Г. (2017) Status using of social networking teacher's of general educational institutions Ukraine Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (57). pp. 12-24. ISSN 2076-8184