- » Обрис професійних вимог до науково-педагогічних кадрів вищого військового навчального...
- » Формування та розвиток професійної культури у майбутніх наукових та...
- » Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени
- » Філософський аспект освітньої системи підготовки наукових керівників
- » Звіт про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2022 р.
- » Діяльність психологічної служби та Українського науково-методичного центру практичної...
- » Можливості застосування електронних додатків у навчанні учнів старшої школи іншомовної...
- » Компенсирующий феномен познания как фундаментальный гносеологический постулат
- » Технология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии...
- » Формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді
- » Психотерапия педагогического труда или учитель, исцелись сам
- » The Problem of Bilingualism in Ukraine: The Historical and International Context
- » Холістичний підхід до виявлення креативної особистості
- » Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга...
- » Провідні ідеї лінгводидактичної спадщини І. П. Ґудзик у контексті дидактики багатомовності
- » Застосування технологій змішаного навчання на уроках української літератури в 5-6...
- » Науково-педагогічна оцінка адекватності концептуальної компетентної моделі філософії...
- » Розробка засобів діагностування якості компетентної моделі підготовки аспірантів
- » Розробка проекту освітньо-професійної програми методологічної компетентної моделі...
- » Структура методологічної компетентності аспірантів системи вищої військової освіти
- » Методологія організації роботи аспірантами над дисертаційним дослідженнями
- » Національні особливості та перспективні принципи удосконалення систем підготовки і...
- » Soft Skills як необхідна складова професійного розвитку педагога
- » Модель змісту навчання освітньо-професійної програми методологічної компетентної моделі...
- » Реалізація теорії розвитку методологічної компетентності аспірантів на основі моделі...