Record Details

Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734887/
https://lib.iitta.gov.ua/734068/
 
Title Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени
Digital Culture, digital literacy, digital competence as modern educational phenomena
 
Creator Козубцов, І.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
34 Law. Jurisprudence
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description «Вірус цифровізації» сформував нові пріоритети наукових досліджень в напрямку «цифровізації», розширюючи горизонти поняттєво-категорійного апарата педагогіки, а саме створюючи нові дефініції до раніше відомих із долученням вживаного терміну з технічних наук «цифровий». Метою доповіді є огляд понять: цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність, сучасність, освітні феномени. Встановлено, що впровадження і використання педагогами у словосполученнях «освіта», «навчання», «компетентність», «грамотність». «культура», технічного терміну «цифровий» є не зовсім коректним з технічної точки зору, спотворює сутності процесі прийнятних в технічних науках і не відповідає реальній дійсності.
The "digitalization virus" has formed new priorities of scientific research in the direction of "digitalization", expanding the horizons of the conceptual and categorical apparatus of pedagogy, namely, creating new definitions to previously known ones with the introduction of the used term in technical sciences "digital". The purpose of the report is to review the following concepts: Digital Culture, digital literacy, digital competence, modernity, educational phenomena. It is established that the introduction and use of teachers in the phrases "education", "training", "competence", "literacy". "culture", the technical term" digital " is not entirely correct from a technical point of view, distorts the essence of the process acceptable in the technical sciences and does not correspond to reality.
 
Publisher Наукова столиця
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734887/1/%D0%97%D0%B1_%D0%86%D1%80%D0%BF%D1%96%D0%BD%D1%8C_2022_%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%BE%D0%B2%20%D0%86.pdf
- Козубцов, І.М. (orcid.org/0000-0002-7309-4365 <http://orcid.org/0000-0002-7309-4365>) (2022) Digital Culture, digital literacy, digital competence as modern educational phenomena In: Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.) Наукова столиця, м. Київ, Україна, pp. 153-156. ISBN 978-617-7649-61-1