Record Details

Науково-педагогічна оцінка адекватності концептуальної компетентної моделі філософії освіти майбутніх вчених

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734795/
https://ddpu.edu.ua/images/naukvid/gnvp/gnvp-61.pdf#page=41
 
Title Науково-педагогічна оцінка адекватності концептуальної компетентної моделі філософії освіти майбутніх вчених
Scientific and pedagogical assessment of the adequacy of the conceptual competent model of the philosophy of education of future scientists
 
Creator Козубцов, І.М.
 
Subject 001.8 Methodology
001.89 Organization of science and scientific work
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Надано комплексну оцінку концептуальної філософської компетентної моделі підготовки аспірантів при вищих навчальних закладах та наукових установах. Вона адекватна до сучасної інтегрованої системи освіти України в контексті Болонського процесу. Практична реалізація покладається на зацікавлені компетентні органи України.
The complex estimation of conceptual philosophical competent model of preparation of graduate students is given at higher educational establishments and scientific establishments. It is adequate to the modern computer-integrated system of formation of Ukraine in the context of Bologna Process. Practical realization depends upon the interested competent organs of Ukraine.
 
Publisher ДДПУ
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734795/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%BE%D0%B2.pdf
- Козубцов, І.М. (orcid.org/0000-0002-7309-4365 <http://orcid.org/0000-0002-7309-4365>) (2013) Scientific and pedagogical assessment of the adequacy of the conceptual competent model of the philosophy of education of future scientists Гуманізація навчально-виховного процесу (61). pp. 38-47. ISSN 2077-1827