Розробка засобів діагностування якості компетентної моделі підготовки аспірантів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/734794/
https://ddpu.edu.ua/images/naukvid/gnvp/spec-12.pdf#page=189 |
|
Title |
Розробка засобів діагностування якості компетентної моделі підготовки аспірантів
Development of tools for diagnosing the quality of a competent model for training graduate students |
|
Creator |
Козубцов, І.М.
|
|
Subject |
001.8 Methodology
001.89 Organization of science and scientific work 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розроблено в дисертаційному дослідженні засоби діагностування якості компетентної підготовки вчених. Вона дозволяє діагностувати чи досягнуто цілі підготовки аспірантів за допомогою освітньо-професійної програми. Освітньо-професійна програма реалізує вимоги розробленої дисертантом освітньо-кваліфікаційної характеристики. Отримано фундаментальний результат в галузі теорії і методики професійної освіти, який коректує філософію освіти.
Tools for diagnosing the quality of competent training of scientists have been developed in the dissertation research. It allows you to diagnose whether the goals of training graduate students have been achieved through an educational and professional program. The educational and professional program implements the requirements of the educational and qualification characteristics developed by the dissertation candidate. A fundamental result is obtained in the field of theory and methodology of Professional Education, which corrects the philosophy of Education. |
|
Publisher |
ДДПУ
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/734794/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%BE%D0%B2.pdf
- Козубцов, І.М. (orcid.org/0000-0002-7309-4365 <http://orcid.org/0000-0002-7309-4365>) (2013) Development of tools for diagnosing the quality of a competent model for training graduate students Гуманізація навчально-виховного процесу. Спецвип. (12). pp. 187-197. ISSN 2077-1827 |
|