- » Актуальні напрями розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти та освітньої...
- » Цифрові технології як дієвий механізм різнобічного розвитку закладів освіти
- » Технологія формування умінь іншомовного монологічного мовлення учнів 7–9 класів гімназії
- » Дидактико-методична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища в...
- » Дидактико-методичні підходи до формування готовності учнів гімназії до оволодіння...
- » Оптимізація освітнього процесу гімназії в умовах війни засобами STEM-освіти
- » Дидактико-методичні засади побудови системи вправ і завдань для формування механізмів...
- » Особливості реалізації комунікативних функцій у процесі навчання іншомовного...
- » Технології оцінювання особистісних і навчальних досягнень учнів початкової школи....
- » Методика навчання біології: проблеми та шляхи їх розв’язування
- » Теоретичні засади розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів під час фахової...
- » Внесок В.І. Бондаря у становлення психологічного напряму досліджень в Інституті...
- » Лексикологія англійської мови
- » Вплив йонів свинцю (ІІ) на посівні якості насіння озимої пшениці сорту «Ювілейна»
- » Formation of the foundations of environmental competence of senior preschool children...
- » Екологічні наслідки застосування хімічної зброї під час російсько-української війни та...
- » Нормативно-правове забезпеченнябританських освітніх реформ неолейбористських урядів...
- » Determination of the heat transfer coefficient of a rotary film evaporator with a...
- » Український журнал природничих наук. Випуск 6
- » Intensification of the inverted sugar syrup production using the rotorpulsation processing
- » Influence of gas-dynamic parameters of the heat carrier on the efficiency of drying...
- » Розвиток та формування емоційно-вольової сфери у дітей дошкільного віку:...
- » Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери:...
- » Модельна навчальна програма – відображення результатів навчання учнів з інтегрованого...
- » Формування змісту STEM-освіти у модельній навчальній програмі