Дидактико-методична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища в закладах загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739124/
|
|
Title |
Дидактико-методична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища в закладах загальної середньої освіти
Didactic and methodological essence of educational foreign language communicative environment in general secondary education institutions |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Описана дидактико-методична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища в закладах загальної середньої освіти.
The didactic and methodological essence of the educational foreign language communicative environment in general secondary education institutions is described. |
|
Publisher |
ФОП Осадца Ю.В.
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739124/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20VI%20%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C-224-226.pdf
- Редько, Валерій Григорович (orcid.org/0000-0002-4035-4925 <http://orcid.org/0000-0002-4035-4925>) (2023) Didactic and methodological essence of educational foreign language communicative environment in general secondary education institutions In: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня 2023 року) . ФОП Осадца Ю.В., м. Тернопіль, Україна, pp. 224-226. |
|