Електронна бібліотека НАПН України
- » Використання в освітньому процесі з інформатики у закладах загальної середньої освіти...
- » Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів фізики
- » Зарубіжний досвід функціонування профільної школи як механізму формування...
- » Освітні цінності навчального предмета «Технології» для соціально-психологічної...
- » Пріоритетні напрями формування здоров’я дітей і учнівської молоді в умовах...
- » Стиль лідерства керівника закладу загальної середньої освіти в управлінні...
- » Глобальні трансформації формують пріоритетні напрями розвитку освіти України
- » Психосоціальна підтримка комбатантів за допомогою медіапсихологічних ресурсів
- » Медіатворчість як засіб розвитку соціального оптимізму в умовах медіатравматизації
- » Методика проєктування вчителями хмаро орієнтованого середовища дистанційного навчання...
- » Підвищення якості підготовки майбутніх фахівців із використанням віртуальних навчальних...
- » Профільна середня освіта як об’єкт дидактичних досліджень
- » Наукова спадщина О. І. Бугайова у концепціях фізичної освіти
- » Із досвіду впровадження базового курсу «Фізика і астрономія» в основній школі
- » Компетентнісний потенціал підручників української літератури для 5-7 класів
- » Виклики НУШ предметному навчанню хімії у закладах загальної середньої освіти
- » Вплив сучасних засобів навчання на формування природничо-наукової компетентності учнів
- » Потенціал базового курсу фізики у формуванні громадянських і соціальних компетентностей...
- » Навчально-методичне забезпечення природничої галузі державного стандарту базової...
- » Щодо питання змісту понять «читання з розумінням» та «читацька грамотність»
- » Українська жестова мова: жестівник
- » Сучасний загальноосвітній ліцей України – науково-освітній майданчик розвитку творчо...
- » Імпліцитна типологія медіатравм в контексті медіаактивності особистості
- » Управління закладами професійної (професійно-технічної) освіти в кризових умовах
- » Реалізація STEM підходу в освітньому середовищі інтерактивного музею науки : методичні...