Електронна бібліотека НАПН України
- » Вимоги та можливості вітчизняної системи освіти: подолання протиріч
- » Компетентнісний підхід у системі післядипломної педагогічної освіти
- » Синергетика і освіта
- » Формування інформаційної компетентності сучасних школярів
- » Мотивація досягнення та рівень розвитку інтелектуальних здібностей старшокласників
- » Тип організаційної культури як чинник інноваційної готовності персоналу освітнього закладу
- » Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях
- » Веб-орієнтоване середовище навчання як складова освітнього середовища
- » Досвід розробки нових кваліфікацій у великобританії
- » Енергоефективність та енергозбереження в професійному навчанні кваліфікованих робітників
- » Професійне навчання безробітних у Великобританії: програми і фінансування
- » Феномен альтруїзму у соціально-педагогічному дискурсі
- » Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями
- » Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища
- » Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)
- » Дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів для середньої...
- » Сучасні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді
- » Професійна орієнтація учнівської молоді: традиційні та сучасні підходи
- » Зміст поняття готовності учнів старших класів до професійного самовизначення
- » Сучасні методи активізації професійного самовизначення старшокласників
- » Онтологія психолого-педагогічних досліджень проблеми професійного успіху особистості
- » Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного...
- » Історіографія класифікацій організаційно-педагогічних форм з підготовки робітничих...
- » Професійна орієнтація молоді на робітничі професії: проблеми і перспективи
- » Виховання вчинкової самостійності учнів 9-12 років інтернатних закладів